آخرین اخبار

جوانان والیبال ایران از خدمت سربازی معاف می‌شوند؟

وضعیت معافیت از خدمت اعضای تیم ملی والیبال جوانان پس از قهرمانی در مسابقات جهانی همچنان نامشخص است.

اشتراک گذاری
11 مرداد 1402
کد مطلب : 6535

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران بدون شکست در مسابقات آسیایی و جهانی توانست مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کند. پس از کسب این افتخار خبرهایی مبنی بر این منتشر شد که قهرمانان والیبال ایران از خدمت سربازی معاف خواهند شد. در همین راستا نامه‌نگاری‌هایی هم صورت گرفت اما گویا هنوز این موضوع به قطعیت نرسیده است.

گفته می‌شود پس از قهرمانی تیم جوانان در مسابقات جهانی جمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح از فدراسیون والیبال لیست بازیکنان تیم جوانان را درخواست کرده و مسئولان فدراسیون هم بلافاصله لیست بازیکنان را برای آنها ارسال کرده‌اند، اما هنوز هیچ پاسخ مشخصی به این موضوع نداده است.

وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون والیبال با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طبق قانون تیم‌ها یا نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی جهان یا دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی مشمول معافیت از سربازی خواهند شد و اشاره‌ای به این مسئله که آیا رده سنی جوانان هم مشمول این قانون می‌شد یا خیر نشده است. در سال ۲۰۱۹ که تیم ملی جوانان قهرمان جهان شد مقام معظم رهبری با معافیت بازیکنان این تیم موافقت کردند. الان هم منتظر هستیم تا نتیجه درخواست ما از ستادکل نیروهای مسلح مشخص شود.

فدراسیون والیبال همچنان در تلاش است تا بتواند رضایت مسئولان برای معافیت قهرمانان والیبال را جلب کند. ملی‌پوشان والیبال پس از کسب این افتخار انتظار دارند که توجه خاص و ویژه‌ای به آنها شود.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =